داشتم تو وبلاگای دوستای خیلی قدیمی یه چرخی می زدم دیدم یکی از بچه هایی که بیش از سه سال و نیم کرکره رو کشیده بود پایین و خداحافظی کرده بود ف ی ل ت ر شده، حالا وقتی هم که می نوشت چیز خاصی نداشت نوشته هاش...

ازون جایی که الان دیگه واقعا خمارمستی رو دوست دارم و به هیچ وجه حوصله اسباب کشی دو باره و چند باره ندارم ترجیح دادم نوشته های به یادتان می آورم را در وبلاگی جدید به اسم«یاد باد»منتشر کنم...

خوشحال میشم سر بزنید و اونجا رو هم پر رونق کنید...

یاد بادیادمانی است از حماقت


http://yademanebad.blogfa.com/


سعی میکنم به روز شدن هایش را اینجا هم خبر دهم...


خمار مستی هم روال سابقش را ادامه خواهد داد.


یادبادصرفا ویژه انتخابات فعالیت می کند و سعی میکند در راستای آگاهی بخشی در جامعه عمل کند بدیهی است بعد از آن تا زمانی که التهابات انتخاباتی ادامه داشته باشد فعالیت آن ادامه دارد و پس از آن راکد میشود تا موقعیت بعدی... در ضمن به جهت رونق بخشید و گسترده تر کردن فعالیتهاییادبادحتما از نویسنده همکار هم استفاده می شود اگر کسی وقت و حوصله کافی دارد حتما خبر دهد.منتظر همکاری دوستان صاحب نظر و همفکر هستم و پیشاپیش مراتب تشکر خودم رو اعلام می کنم.