4سال پیش چنین روزی یادتان می آید؟


وقتی نعشجمهوریت کف خیابان بود!!!


در یادباد بخوانید  


اگه به این نتیجه رسیدی که رای دادنت هیچ تاثیری نداره که هیچ... ولی اگه میخوای بری پای صندوق و رای سفید بدی خواهش میکنم ازت که به سرنوشتت فکر کن و به کسی رای بده که بشه بهتدبیرش،امیدداشت ... 

این بار شاید بار آخر باشه...

من جزء کسایی هستم که رای نمیدم، ولی می ترسم ازینکه به سرنوشت سوریه دچار بشیم...

اگه تصمیم من اشتباهه تو تصمیم درستو بگیر

خواهش میکنم...


+چهارسال پیش پنج شنبه ی قبل از انتخابات که تبلیغات ممنوع بود روزنامه اعتماد ملی که اون موقع محمد قوچانی خلاقانه اعتمادملی رو میگردوند، پرونده ای درباره پینوکیو کار کرده بود... کوتوله ای که دروغ میگه و دماغش دراز میشه و خلاصه شاید نمیدونست همین دروغگو ، سودای دروغ بزرگتری رو تو ذهنش میپرورونه که دو روز بعدش همه ازش خبردار میشن...

+ سه پست قبل که صرفا لینکهای یادباد بودند از صفحه نخست برداشته شدند، وبلاگ یادباد همچنان تا بعد از اعلام نتایج انتخابات فعال خواهد بود.