چقدر خوبه که ملت این همه شادن این روزا! اصلن نمیتونستم تصور کنم که در زمان ج اا روزی دوباره شادی بین مردم برگرده، ولی در عرض چند روز مردم این همه خوشحالن... همه جا هم همینطوره انگار... خدایا شکرت...

ریشه های سبز گلهای ارغوانی داد و مردم شاد شدن...

تیم ملی هم همچین قشنگ رفت جام جهانی، اونقدر قشنگ که اصن به دل آدم نشست... روز بازی ایران-کره مدام بازی 4 سال پیش تو ذهنم بود و بچه هایی که مچ بند سبز دستشون بود... ولی این بار ته دلم روشن بود که ما می بریم انگار امید سبزی تو فضا جاری بود...

و ما بردیم ...

و همه ما شاد شدیم ...

شور نشاط رو میشه حس کرد تو فضا... خدا کنه ادامه پیدا کنه...

شادی و امید نیاز داره ایران...

دوستی میگفت چار سال پیش ریختیم تو خیابون و گفتیم رای ما کو؟ ریختن موسوی و کروبی رو گرفتن! امسال بریزیم تو خیابون و بگیم رای ما کو؟؟؟؟؟  بیان قالیباف و جلیلی رو بگیرن که چندسالی از دستشون راحت باشیم!!!

الان هم یکی دیگه از دوستان مسیج داده میگه : حالا تصور کن که بزنه این وسط جنتی هم بمیره!!!!  ملت ذوق مرگ میشن به خدا!!!!!

پ.ن:میخواستم در این پست به تحلیل خودم درباره همه اتفاقاتی که در پروسه انتخابات 92 رخ داد، بپردازم ولی دلم نیومد ازین شادی و نشاط بگذرم. برای نقادی روحانی و آنچه رخ داد 4 سال فرصت هست...


پشت پنجره نشسته ام 

ماه از پشت ابر به من چشمک می زند

 و من روی ماه تو را می بوسم... 

                                           ماه به تو حسادت می کند 

                                               و من از ته دل می خندم