باز عطر خوشایندی در مشامم پیچیده است

عطر باران

          عطر تو

                 عطر خدا

 

 یکسال گذشت... فردا صبح قرار بود رهسپار سرزمین وحی شویم و چه شبی بود...شبی کهانگارقرار بود فردا دنیایمان تمام شود...

حرم رضوی، من، بارون، تو، محبت، خدا، اضطراب، آرامش، شوق، دغدغه، دلتنگی... جمع اضداد بود و هر کدام ازفلاسفه می خواهد بگوید جمع اضداد باطل است بگذار بگوید! گیرم که محالات عقلی... ولی دلم گواه است و دل از آن خداست و خدا جمع الاضداد...که ضدی نیست و همه اوست... آن روز همه چیز بود... فقط واژه کم بود... حالا که یادش میکنم هم کلمات شرحش نمی توانند داد!!!!

 

چه فرقی می کند که ضمیر مستتر باشد یا شناسه فعلی؟؟؟ وقتی که من و تو «ما» باشد، «من» باشیم... چه فرقی میکند جمع یا مفرد...

 

گوید: «تا تو با تویی، هیچ مدار این طمع /  جهد نمای تا بری، رخت تویی ازین سرا»

                                                                                              مولــــــویـــــــــــــــ